خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

پیشگیری از جرم باید در جامعه نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۶

پیشگیری از جرم باید در جامعه نهادینه شود و این موضوع فقط محدود به دستگاه قضایی نیست و همه مسئولین در استان وظیفه کاهش ناهنجاری ها در اجتماع را دارند.

استاندار مازندران در مراسم معارفه مدیر کل جدید دادگستری استان مازندران یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و همه شهیدان قوه قضائیه را گرامی داشت و گفت: انتظارما این است که تمامی دستگاه‌ها اعم از اجرایی، قانونگذاری و قضایی در جهت کاهش جرم و جنایت و رشد قانونمداری، قانونگرایی تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح توجه به اخلاق، توجه به خدا و خود کنترلی را در کاهش جرائم بسیار موثر دانست و گفت: به هر میزان که توجه به خدا، اخلاق و معاد بیشتر باشد انگیزه وقوع جرم کاهش می‌یابد و در این راستا نهاد‌ها و دستگاههای فرهنگ ساز جامعه می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.

استاندار مازندران تصریح نمود: پیشگیری از جرم باید در جامعه نهادینه شود و این موضوع فقط محدود به دستگاه قضایی نیست و همه مسئولین در استان وظیفه کاهش ناهنجاری‌ها در اجتماع را دارند.

وی کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و کار و تلاش و همت مضاعف برای رفع ناهنجاری‌ها و پیشگیری از بروز جرایم را از مهم‌ترین انتظارات از دستگاه قضائی استان دانست و گفت: همچنین کاهش دست اندازی به اراضی و کنترل تخریب اراضی و بازگردان اراضی تصرف شده به بیت المال از مهم‌ترین انتظارات ما در استان است.

مقام عالی دولت در استان تصریح نمود: استان مازندران در سطح کشور از نظر فرهنگی و اجتماعی پیشتاز است از این رو باید از نظر امنیت و آسایش عمومی نیز در کشور سرآمد باشد.

وی تعامل و همکاری دوجانبه بین دستگاه قضایی و دستگاههای اجرایی را خواستار شد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید ریشه‌های فساد اقتصادی را خشکاند و با متخلفان اقتصادی شدیدا برخورد کرد.

استاندار مازندران کار قضا را بسیار حساس و مهم خواهد و گفت: چشم امید مردم برای حقوق از دست رفته خود به این دستگاه می‌باشد و هدف اصلی این دستگاه باید رضایت خدا و رضایت مردم باشد.

وی از تلاش حجت الاسلام و المسلمین طالبی در دادگستری استان تقدیر و تشکر نمود و گفت: عزیز ارزشمندمان حجت الاسلام و المسلمین طالبی در سالهای اخیر در حوزه قضایی پیشرفتهای فراوان و بسیار خوبی در مازندران به وجود آورده وشان دستگاه قضایی در این استان را ارتقا داده است و بنده از زحمات خالصانه ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

ربیع فلاح همچنین در پایان برای حجت الاسلام و المسلمین تقوی‌فرد در مسئولیت مهم مدیر کل دادگستری مازندران آرزوی موفقیت نمود.

قابل ذکر است در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه، آیت الله جباری و معلمی نمایندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و جمعی کثیری از مدیران و مسئولان حضور داشتند از زحمات حجت الاسلام و المسلمین طالبی در دادگستری استان تقدیر شد و حجت الاسلام و المسلمین تقوی‌فرد به عنوان مدیر کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز