خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

جلسه آسیب شناسی جامعه کارگری با حضور نخبگان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه هم اندیشی تشکل‌های کارگری از آسیب شناسی جامعه کارگری با حضور نخبگان در هفته کار و کارگر سال آینده خبر داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه هم اندیشی تشکل‌های کارگری و آسیب‌شناسی جامعه کارگری با حضور نخبگان در هفته کار و کارگر سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی گفت: برگزاری جلسات منظم هم اندیشی با تشکل‌ها از ابتکارات بسیار خوب این اداره کل بوده که باعثتقویت هم‌افزایی، همگرایی و ترویج فرهنگ کارگروهی در استان خواهد شد.

وی افزود: فضای شکل گرفته بین تشکل‌ها و شرکای اجتماعی اداره کل در دو سال اخیر پر از پویایی، رفاقت و رقابت است که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه بیش از ۵۵۰ هزار کارگر بیمه شده در استان زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند افزود: از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار نفر از فرهیختگان از لحاظ تحصیلات هستند و ما باید به این ظرفیت بزرگ افتخار کنیم و از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل همیشه به‌دنبال بهبود فضای کسب و کار از طریق توجه به کارگران، کارفرمایان و تعاونگران است و این مهم را از طریق مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی با همت خود تشکل‌ها البته با بودجه بسیار محدود و دست خالی به حد مطلوب رسانده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های بسیار مهم اداره کل توانمندسازی تشکل‌ها از طریق آموزش‌های تخصصی است و سعی می‌کنیم بانک اطلاعاتی مشخصی از آموزش آنان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها از سرمایه‌های استان هستند خاطرنشان کرد: استان مازندران در تمامی تشکل‌های کشوری از قبیل کارگری، کارفرمایی و تعاونگران دارای کرسی است و ما باید از این ظرفیت عظیم انسانی به نفع استان استفاده کنیم به شرط اینکه اول بتوانیم اتحاد داشته باشیم.

بابایی کارنامی در پایان گفت: بحثارائه سبد کالا نیز با پیگیری‌های مقام عالی وزارت از امروز به افرادی که به آنان تعلق نگرفته بود به‌خصوص کارگران شریف استان شروع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز