خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

مازندران قطب صنایع غذایی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۷۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست با هیئت تجاری بلژیک از مازندران به‌عنوان قطب صنایع غذایی کشور نام برد.

محمد محمدپور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نشست با هیئت تجاری بلژیک افزود: مازندران قطب صنایع غذایی در کل کشور بوده و علاقمند به مبادلات محصولات غذایی هستیم که مازندران در زمینه فلورین و سنگ‌های تزییینی که محصول خوبی برای اروپاست نیز ظرفیت خوبی دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران عنوان کرد: برای عملیاتی شدن پیشنهاد‌ها، آماده واگذاری زمین به فعالان در این زمینه هستیم.

محمدپور با اشاره به ظرفیت بندر امیرآباد با دو هزار هکتار زمین و فاصله ۲۵ کیلومتری به فرودگاه و دسترسی به منابع انرژی از جمله گاز، دسترسی به نیروی کار ارزان و توانمند را از دیگر قابلیتهای مازندران بیان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: این استان برای دستیابی به محصولات ارگانیک آمادگی دارد و علاقمند به صادرات این محصولات هستیم و حاضریم به طرف بلژیکی در این زمینه وارد جزئیات شویم.

وی با بیان اینکه توریسم و گردشگری نیز از دیگر مزیتهای مازندران است، عنوان کرد: کمتر مردم در دنیا به مه‌مان نوازی ایرانیان هستند و در ایران به راحتی می‌توانید سفری به اعماق تاریخ داشته باشید.

وی با عنوان اینکه در ماههای اخیر تبادلات تجاری ایران با کشورهای دیگر بیشتر شده است، اظهار داشت: بلژیک مرکز سیاسی اروپاست و تاریخ آن بویژه در قرن ۱۸ نشان دهنده یک جهش اقتصادی است.

محمدپور افزود: همچنین مازندران به عنوان یک استان مهم ایران سابقه تاریخی خوبی دارد.

وی اظهار داشت: اکنون در عصر ارتباطات و دهکده جهانی بسر می‌بریم و می‌توانیم دیالوگ خود را در حالت برد – برد پیش ببریم و ما به دنبال یک رابطه عمیق و پایدار اقتصادی بین ایران و بلژیک هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز