خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر در شورای ترافیک شهرستان خبرداد:

ساخت پارکینگ طبقاتی در ۵ طبقه در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۹۳

پیش بینی می‌شود امسال مسافران زیادی از امکان تاریخی عباس آباد، گوهر تپه، غار هوتو، میانکاله، سرخ او، دریای آرام و جاده پاسند رز، روستاهای آسیابسر و کوهستان در ایام نوروزی بازدید کنند.

شورای ترافیک شهر ستان بهشهر با حضور فرماندار، شهرداران بهشهر، رستمکلا و تعدادی از اعضای شورای شهر بهشهر، فرماندهان انتظامی و رئیس اداره راه و شهرسازی در دفتر کار شهردار بهشهر تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، نورزاد فرماندار بهشهر با اشاره ایام تعطیلات نوروزی سال ۹۳ و حضور مسافران برای بازدید از امکان تفریحی و تاریخی شهرستان گفت: روانسازی ترافیک شهری در ایام نوروز باید یکی از اهداف مهم کار‌شناسان ترافیک باشد.

فرماندار بهشهر اظهار داشت: کاهش بار ترافیکی درون شهری و جاده‌ای در حوزه شهرستان بهشهر، رضایت خاطر و آرامش را برای مسافران در پی خواهد داشت.

نورزاد به امکان تاریخی و تفریحی بهشهر اشاره کرد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال مسافران زیادی از امکان تاریخی عباس آباد، گوهر تپه، غار هوتو، می‌انکاله، سرخ او، دریای آرام و جاده پاسند رز، روستاهای آسیابسر و کوهستان در ایام نوروزی بازدید کنند.

فرماندار شهرستان بهشهر از شهرداران شهرهای بهشهر، رستمکلا و خلیل شهر و همچنین مسوولان ترافیکی خواست تا با برنامه ریزی و حضور در مناطق مسافر خیز از بروز مشکلات ترافیکی جلوگیری کنند.

شهردار بهشهر نیز در این جلسه با اشاره به عدم استفاده از وسایل شخصی برای حمل ‌و نقل درون‌ شهری گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از افزایش مصرف سوخت، آلودگی هوا و معضلات دیگری جلوگیری می‌کند.

حمید آزموده همچنین افزود: با وجود چندین پارکنیگ در خیابان امام و فرهنگ، گا‌ها شاهد پارک دوبله در حاشیه خیابان‌ها و یا بلوار‌ها هستیم.

شهردار بهشهر افزود: با وجود پارکینگ‌های شهر در مناطق المهدی، پیر حلب، امام، فرهنگ تعریف شده که متاسفانه پاسخگو نبوده و پارکینگ طبقاتی ۵ طبقه خیابان امام و اوقاف در دست اقدام است.

شهردار بهشهر با اشاره به تامین اعتبار و خرید زمین به مساحت ۹۰۰ متر مربع درخیابان امام که به منظور احداثپارکنیگ طراحی شده است گفت: ساخت پارکینگ طبقاتی در ۵ طبقه باعثکاهش بار ترافیکی شهر بهشهر در خیابان امام خواهد شد.
حمید آزموده با اشاره به اینکه جهت رفع معضل ترافیک در خیابان فرهنگ تصریح کرد: خیابان فرهنگ محل استقرار ادارات آموزش و پرورش، اصناف و ساختمان پزشکان بوده که در سال گذشته نسبت به تهیه زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع اقدام شده، اما متاسفانه پارکینگ مزبور درطول روز مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد.

شهردار بهشهر خاطرنشان کرد: باید مردم را برای پارک وسائل نقلیه شخصی در پارکنیگ‌ها عمومی با بستر سازی و آموزش و همچنین هدایت پلیس راهور تشویق کرد.

وی از شهروندان خواست در صورتیکه زمین و فضای مورد نیاز‌‌ رها شده، شهرداری آمادگی دارد با تبدیل به پارکینک موقت به نفع صاحبان املاک همکاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز