خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران؛

حماسه مردم شیرگاه فصلی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۲۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و استاندار مازندران در آستانه سالگرد واقعه حماسی و تاریخی هفتم اسفند ماه ۱۳۶۰ شیرگاه پیام مشترکی صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و استاندار مازندران در آستانه سالگرد واقعه حماسی و تاریخی هفتم اسفند ماه ۱۳۶۰ شیرگاه پیام مشترکی صادر و عنوان کردند: این حماسه فصلی درخشان در صفحات زرین تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا از ساری، در پیام مشترک آیت الله نورالله طبرسی و ربیع فلاح جلودار آمده است: حماسه ماندگار مردم مومن و انقلابی شیرگاه در هفتم اسفند سال ۱۳۶۰، که با شجاعت در برابر دژخیمان منافق ایستادند و با تقدیم جان خود در طبق اخلاص و ایثار از گوهر انقلاب اسلامی صیانت نمودند و فصلی درخشان دیگری به صفحات زرین تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی افزودند، هرگز از صحیفه یاد‌ها و خاطره‌های جاودان دلدادگی به انقلاب، اسلام و امام عاشقان، خمینی کبیر(ره) زدوده نخواهد شد.

ملت غیور شیرگاه که تکبیر گویان و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، سنگر به سنگر با غرور و سربلندی از آرمان‌های امام راحل دفاع کردند، سنگری ستبر در برابر موج بدخواهی دشمنان ایجاد نمودند تا دشمن منافق نتواند پس از ناکامی در غائله آمل در ششم بهمن‌‌ همان سال، نقشه‌های شوم خود را در در خاک غیور مردان ولایی مازندران و در خطه سواد کوه دنبال نماید. واقعه هفتم اسفند شیرگاه، نمادی از عزم و اراده ملت غیور ایران در پاسداری از سنگرهای انقلاب اسلامی است و باید در تقویم استان و کشور ثبت شود.
بایسته است؛ برگزار کنندگان این مراسم با تدارک برنامه‌های فرهنگی و تبیین این حماسه مردمی، نسل جوان را با ابعاد این واقعه دوران ساز آشنا نمایند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ده هزار و چهارصد شهید سرافراز مازندران بوی‍ژه شهدای گرانقدر حماسه هفتم اسفند سال ۱۳۶۰ شیرگاه، شهیدان والامقام خسرو داودیان و قربانعلی دوستعلی‌زاده و همه حماسه آفرینان و جان برکفان آن رویداد بزرگ و به یاد ماندنی، رجاء واثق داریم مردم مومن و ولایی مازندران، بویژه مردم شهید پرور سوادکوه و شهر شیرگاه، چونان همیشه با اقتدا به شهیدان والامقام این دیار علویان با تبعیت محض از منویات رهبرمعظم انقلاب «مد ظله العالی»، تا پای جان در مسیر انقلاب اسلامی پایدار خواهند ماند و از سنگر‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز