خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۲۰۰ نشست ادبی در کتابخانه های عمومی مازندران در سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۵۱

بیش از ۱۲۰۰ نشست ادبی در کانون های ادبی کتابخانه های عمومی مازندران با ۶۸۰ عضو در سال ۹۲ برگزار می شود.

ایلنا: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: بیش از ۱۲۰۰ نشست ادبی در کانون های ادبی کتابخانه های عمومی مازندران با ۶۸۰ عضو در سال ۹۲ برگزار می شود.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " محمداسماعیل امامزاده " مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در تشریح برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال ۹۲، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و برای رده های مختلف سنی و سلائق مختلف برنامه ریزی می شوند که کانون های ادبی در این برنامه ها سهم ویژه ای دارند.

وی اهم برنامه های کانون های ادبی را برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب های نویسندگان استانی و نشست های هفتگی و ماهانه شاعران بومی عنوان کرد و گفت: در این کانون ها ۶۸۰ نفر از نویسندگان، شاعران مازندرانی و فعالین و علاقمندان به حوزه کتاب عضو هستند و در سال ۹۲ بیش از ۱۲۰۰ جلسه با حضور آن ها در کتابخانه های عمومی استان تشکیل شده است.

امامزاده ابراز امیدواری کرد تشکیل این کانون ها و فعالیت های آن ها راهکار مناسبی برای ارج نهادن به تلاش های نخبگان استان که در راستای اعتلای علم و فرهنگ جامعه تلاش می کنند، بوده باشد و زمینه ارائه کارهای بهتر از سوی آنان را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز