خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

استان مازندران در تدارک یک برنامه وسیع اقتصادی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۵۸

این برنامه با محوریت بخش کشاورزی و توانمندی بخش صنعت، معدن و تجارت و گردشگری، موجبات اعتلای استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار مازندران گفت: سرمایه گذاران مطمئن باشند، استاندار و مجموعه استان از عزم آنان برای شکوفایی مازندران استقبال می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه هماهنگی پروژه مرکز همایش‌ها و نمایشگاه تخصصی ساری، با اشاره به اینکه این پروژه می‌تواند، در رونق فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصادی استان موثر باشد، عنوان کرد: خداوند سبحان را شاکرم که امروز این طرح با ابتناء بر توان بخش خصوصی، سیستم اجرایی، ظرفیت مجمع نمایندگان و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در مازندران در توسعه استان مفید خواهد بود.

استاندار افزود: این پروژ یک ظرفیت مطلوب داخلی و خارجی برای مازندران است.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه استان در تدارک یک برنامه وسیع اقتصادی است، خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت بخش کشاورزی و توانمندی بخش صنعت، معدن و تجارت و گردشگری، موجبات اعتلای استان را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک، جزییات این برنامه در بخش‌های محوری و زیر ساخت‌ها ارایه خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به بودجه سال ۹۳، نسبت به تحرکات مطلوب در بخش‌های مختلف امیدوار هستیم.

استاندار با اشاره به اینکه با توجه به مذاکرات انجام شده و مجوز‌های در حال صدور، مازندران به زودی هاب انرزی نفت و گاز کشور خواهد شد، گفت: ایمان دارم سال ۹۳، شاهد آغاز یک حرکت بلند در راستای توسعه مازندران خواهیم بود.

فلاح خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران مطمئن باشند، استاندار و مجموعه استان از عزم آنان برای شکوفایی مازندران استقبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز