خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نکا خبرداد:

کشف بیش از یک تن سیم برق سرقتی در نکا

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۷۰

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نکا از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو گرم سیم برق خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو گرم سیم برق خبر داد.

به گزارش ایلنا از نکا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن فلاح» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نکا با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان نکا، موضوع به طور ویژه در دستور کار یگان‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قره طغان این فرماندهی با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی، از تردد مشکوک یک دستگاه خودرو وانت پیکان در یکی از مناطق روستائی این حوزه با خبر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نکا خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی خودروی مورد نظر در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را حین تردد در حاشیه یکی از روستاهای حومه شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ فلاح گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو به رانندگی فردی به نام «اسماعیل – ط» موفق شدند یک تن سیم برق سرقتی را از وی کشف و ضبط کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس در اظهارات خود عنوان داشت: سیم برق‌های سرقتی را از فردی به نام «نقی – ح» خریداری کرده است.

فلاح گفت: ماموران با شناسائی این فرد پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از منزلش موفق شدند، ۶۰۰ کیلو گرم رشته‌های مختلف سیم برق سرقتی را کشف و ضبط کنند.

مته‌مان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز