خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

اتکا به تشکل‌ها به رونق اقتصاد کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۹۹

بر این باوریم که با اتکا به تشکل ها می توانیم به اقتصاد استان رونق ببخشیم و در مقابل فشارها، اقتصاد تاب آوری داشته باشیم.

مجمع فوق العاده شرکت تعاونی فجرآفرینان طبرستان با حضور علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در محل حسینیه عاشقان کربلای ساری و با حضور اعضای این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی با حضور در این جلسه طی سخنانی گفت: بر این باوریم که با اتکا به تشکل‌ها می‌توانیم به اقتصاد استان رونق ببخشیم و در مقابل فشار‌ها، اقتصاد تاب آوری داشته باشیم.

وی ضمن اعلام اینکه باید با اقتصاد دانش بنیان وابستگی کشور به نفت را به حداقل برسانیم افزود: توجه به تشکل‌های دانش محور خصوصا تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان در این مهم نقش به‌سزایی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری سال هاست بطور بسیار هوشمندانه‌ای بحثاقتصاد مقاومتی را مطرح می‌نمایند گفت: کشور ما از فقدان فرهنگ اقتصاد مقاومتی و ضعف تاب آوری اقتصادی رنج می‌برد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: اقتصاد را باید به مردم بسپاریم البته شفاف سازی در زمینه اقتصاد پیش زمینه آن است.

وی در پایان گفت: اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ به افزایش تاب آوری اقتصادی کشور کمک خواهد کرد و این امر مستلزم مشارکت حداکثری مردم و تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز