خبرگزاری کار ایران

در سومین روز رقابتهای قهرمانی وزنه برداری نوجوانان ۲۰۱۴ آسیا در تایلند اتفاق افتاد؛

سکوهای قهرمانی وزنه برداری نوجوانان قاره کهن در تسخیر مازنی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۳۳

کیانوش باقری وزنه بردار نوجوان و آینده دار مازندرانی موفق شد ۲ مدال خوشرنگ و ارزشمند طلا قهرمانی نوجوانان آسیا را در تایلند برای تیم ملی کشورمان به ارمغان بیاورد.

ایلنا: کیانوش باقری وزنه بردار نوجوان و آینده دار مازندرانی موفق شد ۲ مدال خوشرنگ و ارزشمند طلا قهرمانی نوجوانان آسیا را در تایلند برای تیم ملی کشورمان به ارمغان بیاورد.

به گزارش " ایلنا " از ساری، در سومین روز رقابتهای قهرمانی وزنه برداری نوجوانان ۲۰۱۴ آسیا در تایلند، کیانوش باقری در گروه B دسته ۶۹ کیلوگرم و رامین ولی‌پور و حسین غزالیان در گروه A دسته ۷۷ کیلوگرم ۳ وزنه بردار نوجوان و آینده دار مازندرانی بر روی تخته رفتند و با رقبای قدرتمند خود از قاره کهن به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها کیانوش باقری در دسته ۶۹ کیلوگرم موفق شد در حرکت یکضرب ۱۲۱ کیلو و در حرکت دوضرب ۱۵۳ کیلو و در مجموع ۲۷۴ کیلو را بالای سر ببرد و در یکضرب چهارم شود و در دوضرب و مجموع این وزن به دو مدال ارزشمند طلای آسیا دست یابد.
گفتنی است روز گذشته نیز مهدی فروتن یک نوجوان مازندرانی دیگر موفق شد یک مدال برنز را در حرکت تک ضرب از آن خود نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز