خبرگزاری کار ایران

بر اثر حوادثناشی از کار رخ داد:

مرگ ۷۰ کارگر در مازندران طی ۱۱ ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۳۱

چکیده: سقوط از بلندی با ۳۷ فوتی، برق‌گرفتگی با ۱۸ مورد، اصابت اجسام سخت ۱۲ مورد فوتی در رتبه‌های اول تا سوم مرگ بر اثر حوادثکار در استان مازندران قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کشته شدن ۷۰ کارگر در این استان بر اثر حوادثکار طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد و اعلام کرد که مرگ و میر ناشی از حوادثکار در یازده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا از ساری، «علی عباسی» درباره جزئیات این آمار توضیح داد: در یازده ماهه سال جاری ۶۹ نفر مرد و یک زن بر اثر حوادثکار در استان مازندران جان باختند.

این مقام مسئول بیشترین حوادثناشی از کار را در بخش ساختمان دانست و گفت: بر اساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با ۳۷ فوتی، برق‌گرفتگی با ۱۸ مورد، اصابت اجسام سخت ۱۲ مورد فوتی در رتبه‌های اول تا سوم مرگ بر اثر حوادثکار در استان مازندران قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد فوتی حوادثکار ایرانی هستند، گفت: طی این مدت شهرستان ‌های ساری با ۱۴ فوتی(همگی مرد)، آمل با ۱۰ فوتی(همگی مرد) و بابل با ۷ فوتی(همگی مرد) بیشترین و شهرستان‌های محمودآباد، گلوگاه، نکا، رامسر و جویبار هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادثکار را داشتند.

عباسی با اشاره به اینکه ۸۱ درصد از فوتی‌های ناشی از حوادثکار متاهل هستند گفت: سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۳۰ درصد و ۵۱ تا ۶۰ سال با ۲۴ درصد بیشترین فوتی ناشی از حوادثکار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز