خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل خبرداد:

تحصیل ۱۷۰۰ دانش‌آموز آملی در مدارس آموزش از راه دور

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۰۳

کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و رسیدن به عملکرد بهتر از اهداف کلی نظام آموزش از راه دور می باشد. / ۱۷۰۰ دانش آموز در ۷ مدرسه آموزش از راه دور آمل مشغول به تحصیل هستند.

آموزش از راه دور فرصتی جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است / کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و رسیدن به عملکرد بهتر از اهداف کلی نظام آموزش از راه دور است.

به گزارش ایلنا از ساری، جلسه شورای موسسان آموزش از راه دور استان در شهرستان آمل برگزار شد.

محمدنسب ضمن تشکر از تلاش عوامل اجرایی مدارس آموزش از راه دور به ویزه مدیران مدارس بیان داشت: همانند آموزش سنتی، در یادگیری الکترونیکی نیز معلم نقش کلیدی دارد و به روز بودن معلم اصل است.

مدیر آموزش و پرورش آمل، طراحی و سازماندهی آموزشی، تسهیل بحثو گفتگو و آموزش مستقیم را از نقش های مهم معلم در فرآیند یادگیری الکترونیکی دانست و بیان داشت: تعامل بالای بین آموزش دهنده و آموزش گیرنده، استفاده از برنامه های شبیه سازی پویا و صوت و تصویر از عوامل ارتقای یادگیری الکترونیکی است.

وی با بیان این مطلب که آموزش های الکترونیکی عموما فراگیر محور هستند و ابزار مناسب در جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان را در اختیار معلمان قرار می دهند تصریح کرد: کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و رسیدن به عملکرد بهتر از اهداف کلی نظام آموزش از راه دور است.

این مقام مسئول، آموزش از راه دور را به عنوان فرصتی جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت دانست و ابراز امیدواری کرد: با توجه به تعهد و تجارب موسسین، انشاالله مدیران مدارس آموزش از راه دور مشکلات فعلی مدارس را مرتفع سازند.

وی با بیان این که ۱۷۰۰ دانش آموز در ۷ مدرسه آموزش از راه دور آمل مشغول به تحصیل هستند، بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی و اجرای دوره های ضمن خدمت کارکنان شاغل در مدارس آموزش از راه دور در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش آمل تصریح کرد: ضمن استماع نظرات(چالش ها و مشکلات) حاضرین در جلسه، بیان داشت: طرح جامع دانش افزایی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته و امید اجرای دقیق آن را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز