خبرگزاری کار ایران

در آستانه فرارسیدن سال جدید صورت پذیرفت:

اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۰۵

به منظور ایام نوروز و همچنین افزایش ضریب ایمنی راهها اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی مازندران توسط اداره کل راه و شهرسازی این استان در حال انجام است.

به منظور در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به مازندران و همچنین افزایش ضریب ایمنی راهها اجرای عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی مازندران توسط اداره کل راه و شهرسازی این استان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از ساری، لطف الله عباسی مدیر راهداری این اداره کل ضمن اعلام این مطلب افزود: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم رفت و آمد، بارهای وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، نیاز به نگهداری و رفع خرابی داشته بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن و خرابی زودرس آن جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره کل در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه حفظ و نگهداری رویه راههای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای در قالب ۶ اکیپ راهداری را در سرتاسر محورهای اصلی استان دستور کار خود داشته است.

عباسی یادآور شد: طرح مذکور در قالب عملیات ویژه راهداری نوروزی این اداره کل در سطح کلیه محورهای اصلی و شریانی استان به اجرا در می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز