خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

زیر ساخت های حمل و نقل عقب مانده و تلفات و خسارت تاسف بار است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۴۲

به رغم ورود سالانه دهها میلیون مسافر به مازندران، زیر ساخت های حمل و نقل استان عقب افتاده و تلفات و خسارت های ناشی از تصادفات در راه های آن تاسف بار است.

ایلنا: استاندار مازندران گفت: به رغم ورود سالانه دهها میلیون مسافر به مازندران، زیر ساخت های حمل و نقل استان عقب افتاده و تلفات و خسارت های ناشی از تصادفات در راه های آن تاسف بار است.

به گزارش ایلنا از ساری، در نشست شورای حمل و نقل مازندران در محل اداره کل راه و شهر سازی در ساری، استاندار مازندران افزود: علاوه بر مشکلات زیر ساختی، فرهنگ رعایت نکات ایمنی در حمل و نقل هم در میان مردم کمرنگ است.

وی خواستار پایان یافتن طرح های تعریض و ایمنی راه های مازندران تا پایان سال ۹۴ شد و تاکید کرد: استان گردشگر پذیری مازندران نباید با مشکلات زیر ساختی حمل و نقل مواجه باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران بر ضرورت توجه به اهمیت شرح وظایف از سوی ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها، راه آهن، فرودگاه ها و همچنین بخش حمل و نقل دریایی تاکید کرد و گفت: نوسازی خودروها در حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و انتخاب رانندگان ماهر و مسوولیت پذیر باید مورد توجه اداره کل حمل و نقل و پایانه ها باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای راه آهن شمال کشور در حمل بار و مسافر، افزود: ایجاد ریل راه آهن از قائمشهر تا آمل برای جا به جایی مسافر ضروری است که باید از سوی اداره کل راه آهن شمال به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

مدیران کل فرودگاه ها، حمل و نقل و پایانه ها، هواشناسی، بنادر و کشتیرانی و راه آهن شمال هم در این نشست با ارائه گزارش عملکرد سالانه و طرح مسایل و مشکلات، از آمادگی کامل دستگاه های زیر مجموعه خود برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی خبردادند.

مازندران دارای سه فرودگاه، سه بندر، ۱۱پایانه مسافر بری، ۳۱ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و بیش از ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز