خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمان‌های مردم نهادمازندران در گفتگو با ایلنا:

حرمت زمین، سفره پاک الهی رانگهداریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۳۷

قطعا مازندران در ایام نوروز میزبان میلیونها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور می باشد که انتظار داریم این مهمانان عزیزنسبت به حفظ محیط زیست و طبیعت این استان توجه ویژه داشته باشند.

علی فلاح نماینده سازمان‌های مردم نهادمازندران در گفتگویی با ایلنا ضمن تبریک سال نو به همه مردم استان، مهمانان، گردشگران وهمه اعضای سازمان‌های مردم نهادومسئولان ارشداستانی وشهرستانی بیان کرد: قطعا مازندران در ایام نوروز میزبان میلیونها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور می باشد که انتظار داریم این مهمانان عزیزنسبت به حفظ محیط زیست و طبیعت این استان توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و پاکسازی آن نیاز به فرهنگ سازی دارد گفت: همه ما باید این امر پسندیده را از خودمان شروع کنیم و آلوده کردن طبیعت و محیط زیست را بی احترامی به زمین و نعمات الهی بدانیم.

وی دغدغه n. g. oدر پاک نگه داشتن طبیعت در این ایام را بسیار جدی دانست و هشدار داد: از همه دستگاههای اجرایی انتظار داریم که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به این مقوله ی مهم توجه نمایند.

نماینده سازمان‌های مردم نهادمازندران افزود: برای اینکه تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته در نوروز امسال کاهش محسوسی داشته باشدو همچنین در سواحل دریا یک غریق هم نداشته باشیم باید همه مسئولان و منتفع شوندگان ازسواحل مراقبت نمایند تا در این ایام ما شاهدهیچ گونه حادثه ی تلخی نباشیم.

وی زباله وپسمانددرطبیعت، سواحل ورودخانه‌ها را معضل بزرگی برای سلامت مردم عنوان کرد و از مهمانان نوروزی و مسئولان خواست تا حرمت سفره پاک الهی یعنی زمین وطبیعت رانگه دارند

فلاح ادامه داد: سپاسگزارمسئولی هستم که فرا‌ترازوظیفه قانونی به فرمان وجدانش برای خوشبختی مردم ومسافران گام برمی‌دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز