خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

رشد ۶ درصدی مسافران نوروزی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۴۶

تا به امروز همه چیز به خوبی پیش می رود و در بحثورود مسافرین به استان نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

ربیع فلاح در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر ضمن تبریک سال نو گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه به علت اعتقاد مذهبی مردم کمترین مساله را در استان داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری استاندار مازندران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: همه برنامه ها و پیگیری هایی که در استان داشتیم با شعار امسال مقام معظم رهبری هم راستا و هم مسیر می باشد زیرا ما و همه مدیران استان این موضوع را اساس کارهای خود قرار دادیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در سومین روزبرقراری این ستاد با بیان اینکه برنامه ها و گزارش کار کمیته ها هر روز رصد می شود افزود: تا به امروز همه چیز به خوبی پیش می رود و در بحثورود مسافرین به استان نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که سال های قبل با آن مواجه بودیم که هم برای مسافرین معضل بود و هم چهره شهر را نازیبا مینمود وجود چادر خواب ها بود که در استان دیده میشد.

ربیع فلاح در این خصوص گفت: امسال با همکاری سازمان گردشگری، در مدارس و واحد پذیرایی ها تمهیداتی انجام شد تا مسافرین و مهمانان نوروزی با کمترین هزینه بتوانند از این مکان ها برای اسکان اسفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز