خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران درچهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در نوشهر تاکید کرد:

تورگردشگری استانی در مازندران شکل بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۱۷

در استان مازندران برای مسافران و گردشگران نوروزی واحدهای مسافری تدارک دیده شده است که ۶۱۰ هزار نفر را می‌توان اسکان داد و اگر میزان جمعیت فراتر از این حد برود باز هم این امکان وجود دارد تا از مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی در مازندران استفاده شود.

چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با حضور استاندار، مدیران کل و فرمانداران غرب استان به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، استاندار مازندران در این جلسه اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در سال ۹۲ انجام دادیم و انتقادهایی نیز به ما وارد می‌شد موضوع پسماندها بود که در این زمینه کل استان را برای پاکسازی بسیج کردیم.

ربیع فلاح جلودار ابراز داشت: کار پاکسازی مناطق مختلف شهری و روستایی در سراسر مازندران انجام شد هر چند هنوز مشکلاتی دراین زمینه وجود دارد اما در کل باید از فرمانداران، بخشداران و شوراها تشکر کرد.

وی با اشاره به معضل زباله در مازندران بیان داشت: ‌ آنچه که در سال ۹۳ در اولویت استان قرار داده شده توجه به کارخانه کمپوست و نیروگاه زباله‌سوز است و برای این کار از اعتبارات بخش خصوصی و شهرداری استفاده می‌کنیم.

وی‌ در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حرکت اصولی در حوزه گردشگری تاکید کرد و افزود: باید در این زمینه طوری حرکت کنیم که سال پایه برای گردشگری باشد و این نیازمند همت و تلاش همگان است.

استاندار مازندران اسکان‌ مهمانان نوروزی‌ در‌ سطح استان‌ را مهم برشمرد و گفت: در استان مازندران برای مسافران و گردشگران نوروزی واحدهای مسافری تدارک دیده شده است که ۶۱۰ هزار نفر را می‌توان اسکان داد و اگر میزان جمعیت فراتر از این حد برود باز هم این امکان وجود دارد تا از مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی در مازندران استفاده شود.

وی همچنین تصریح کرد: ‌ باید تورگردانی در استان مازندران شکل بگیرد و فعال شود و در این زمینه باید در سال ۹۳ اقدامات موثری در سایه همدلی و انسجام صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز