خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران:

تذکر به ۶۰ واحد گردشگری مازندران به دلیل عدم ارایه خدمات استاندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۹۳

عدم درج قیمت، عدم رعایت نرخ مصوب و همچنین نامطلوب بودن تجهیزات در فضای نمازخانه از جمله نارسائی های واحدهای خدماتی گزارش شده است که در صورت تکرار و عدم رفع نواقص از ارایه خدمات آنان جلوگیری می شود.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: میانگین اقامت گردشگران در استان مازندران در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشت.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا افزود: از ۲۸ اسفند و شروع به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا ۳ فروردین ماه ۲ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۲۵ نفر در تاسیسات گردشگری سراسر استان اقامت کردند.

وی گفت: متوسط اقامت گردشگران در مازندران به ۴ شب و ۵ روز افزایش یافت.

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: وجود چندین موزه با موضوعات مختلف و احداثآن در بناهای تاریخی و فرهنگی استان و آمار بالای بازدید کنندگان از این موزه ها و محوطه های تاریخی، نمایشگاه های صنایع دستی و همچنین رونق روستاهای استان به عنوان مقصد سفر در طولانی بودن مدت اقامت موثر است

وی از تذکر به ۶۰ واحد گردشگری به دلیل عدم ارایه خدمات استاندارد خبر داد و گفت: عدم درج قیمت، عدم رعایت نرخ مصوب و همچنین نامطلوب بودن تجهیزات در فضای نمازخانه از جمله نارسائی های واحدهای خدماتی گزارش شده است که در صورت تکرار و عدم رفع نواقص از ارایه خدمات آنان جلوگیری می شود.

وی همچنین افزود: ۵۶ واحد گردشگری به دلیل رعایت استانداردهای کیفی و فنی و جلب رضایت مشتریان تشویق شدند.

بزرگ نیا تصریح کرد ۶۲۰ راهنمای گردشگری استان مازندران در مبادی ورودی استان و محدوده شهرهای ساحلی در ۸۹ کیوسک اطلاع رسانی و پایگاه های رزرواسیون وظیفه اطلاع رسانی و پذیرش و اسکان گردشگران در مراکز اقامتی استان را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز