خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجسمی فاطمیه(س):

از ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی در جهت توسعه مازندران بهره گیری مطلوب شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۲۹

توجه به اقتصاد جزو برنامه های محوری استان در سال ۹۲ بود و باید با جدیت تمام تا تحقق فرمایشات رهبری در سال جاری تداوم یابد.

نمایشگاه تجسمی فاطمیه(س)، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجسمی فاطمیه(س) با بیان این که مقام معظم رهبری در شعار سال ۹۳، بر اهمیت مسایل فرهنگی و جهت گیری های اقتصادی تاکید نمودند، ابراز نمود: توجه به اقتصاد جزو برنامه های محوری استان در سال ۹۲ بود و باید با جدیت تمام تا تحقق فرمایشات رهبری در سال جاری تداوم یابد.

وی با اشاره به این که فعالیت این نمایشگاه در سطح کشور می تواند نمونه و الگوی ویژه ای در این راستا، باشد، خاطر نشان ساخت: باید زمینه حضور بیشتر مردم سطح استان در این نمایشگاه را فراهم آورد.

فلاح فعالیت نمایشگاه تجسمی فاطمیه(س) را گامی موثر در جهت تحقق عملی شعار رهبر معظم انقلاب در بعد فرهنگی دانست و تصریح نمود: در امور فرهنگی باید محتوا و کیفیت کار، مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به این که باید با تولید کار فرهنگی فاخر، زمینه شکوفایی فرهنگی مازندران را فراهم آوریم، اظهار داشت: از متفکران، نخبگان و ایده پردازان خلاق فرهنگی خواستاریم، تا ما را در جهت تحقق ابعاد مختلف شعار سال و مازندرانی فرهنگی یاری نمایند.

مقام عالی دولت در مازندران، خواستار اطلاع رسانی مطلوب این نمایشگاه از سوی رسانه ها و صدا و سیمای مرکز استان شد و بیان داشت: دست به دست هم دهیم تا مازندران را با هم دلی شکوفا کنیم و از ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی در سایه هم افزایی، در جهت توسعه مازندران بهره گیری نماییم.

نمایشگاه تجسمی فاطمیه(س) که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و شهردار مرکز استان و برخی مدیران استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد، تا ۲۰ فروردین به کار خود ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز