خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبرداد:

استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۸۷ راهدار در سطح محورهای ارتباطی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۴۴

۱۷راهدارخانه ثابت و ۲۵کانکس و چادر سیار راهداری در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی و هموطنان عزیز را دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به همراه مدیر راهداری این اداره کل به منظور تعامل و همدلی با دیگر دستگاه های امداد و نجات جاده ای و خدمات رسان در نوروز در ستاد خدمات سفر مازندران واقع در اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران حضور یافت.

به گزارش ایلنااز ساری، سید علی اسد در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تمامی خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس اسلامی و تمام مردم شریف ایران اسلامی عنوان نمود: اداره کل راه و شهرسازی مازندران تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده ها درآغاز سال جدید سفری کم خطر را تجربه نمایند.

وی به استقرار ۳۳ اکیپ راهداری با ۳۸۷ راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد و افزود: ۱۷راهدارخانه ثابت و ۲۵کانکس و چادر سیار راهداری در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی و هموطنان عزیز را دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت: این اداره کل به منظور ارتقاء سطح ایمنی؛ نظارت و کنترل در سطح محورهای استان و همچنین انجام به موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیتهای گسترده ای را برای تعطیلات نوروزی در دست انجام دارد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه راهداران در سطح محورهای استان خاطر نشان ساخت: باید از مجموعه راه و شهرسازی مازندران به عنوان یکی از ادارات فعال و پیشرو در زمینه خدمات رسانی به مسافرین نوروزی یاد کرد.

دلاور بزرگ نیا در ادامه تصریح نمود: با توجه به حجم بالای ورود گردشگر و مسافر به مازندران در ایام نوروز ضروری است اقدامات و فعالیتهای گسترده ای برای ایمن سازی جاده های استان صورت پذیرد.

وی از فعالیتهای راه و شهرسازی استان برای افزایش ضریب ایمنی محورها درنوروز امسال به نیکی یاد و عنوان نمود: با مدیریت مهندس اسد و همت بالای راهداران و کارکنان مجموعه راه و شهر سازی امید است امسال در جاده ها شاهد کمترین تلفات و تصادفات رانندگی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز