خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل خبر داد:

اسکان بیش از دوهزار فرهنگی در مدارس آمل

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۴۸

از آغاز طرح اسکان نوروزی در شهرستان آمل ۲ هزار و ۵۶ فرهنگی در قالب ۴۳۵ خانوار از امکانات و مدارس بهره‌مند شدند.

حمید محمدنسب گفت: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۶۲۰ فرهنگی در ستاد اسکان آموزش و پرورش آمل پذیرش شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل بیان کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی در شهرستان آمل ۲ هزار و ۵۶ فرهنگی در قالب ۴۳۵ خانوار از امکانات و مدارس بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: شهرستان آمل ۲۲ مدرسه به عنوان پایگاه و ۱۹۰کلاس را تجهیز و در اختیار ستاد اسکان قرار داده است تا از مسافران نوروزی استقبال شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل سال ۹۳ را سالی پربار و همراه با سلامتی برای هموطنان آرزو و ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با برطرف کردن نواقص احتمالی سنوات گذشته و بیشتر شدن نقاط قوت در خدمتگزاری به مردم شریف آمل گامی موثر برداریم.

محمدنسب درباره ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان بیان داشت: احتمال افزایش ۱۵ درصدی مهمانان نوروزی در شهرستان وجود دارد که شمار آنان به بیش از ۹ هزار فرهنگی برسد.

محمدنسب یادآور شد: ستاد اسکان نوروزی با ۷۵ پرسنل اداری، ۲۲ مدرسه با ۱۹۰ کلاس و ۱۰ مدرسه ذخیره در شرایط اضطراری آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین محور مواصلاتی هراز و امکان شرایط نامساعد جوی، هفت مدرسه با ۷۰ کلاس به عنوان ذخیره و پشتیبان پیش‌بینی شده تا در صورت اضطرار مسافران و گردشگران نوروزی در آن اسکان داده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز