خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع‌دستی مازندران:

۷۳ هزار و ۶۳۸ نفر از نمایشگاه‌های مازندران بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۵۳

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در دو شهر نوشهر و ساری برپا است که در ساری از ابتدای نوروز و در شهرستان نوشهر از سوم فروردین برپا شد که تاکنون از این دو نمایشگاه ملی حدود ۳۹ هزار نفر بازدید کردند.

معاون صنایع‌دستی مازندران گفت: غرفه‌داران صنایع‌دستی مازندران از برپایی نمایشگاهی صنایع دستی در این استان حدود چهار میلیارد ریال درآمد کسب کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، رحمت علیزاده در حاشیه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه‌های متعدد صنایع‌دستی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به صورت منطقه‌ای، ملی و استانی در ۱۷ شهر مازندران از ابتدای ایام نوروز تاکنون برپا شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در دو شهر نوشهر و ساری برپا است که در ساری از ابتدای نوروز و در شهرستان نوشهر از سوم فروردین برپا شد که تاکنون از این دو نمایشگاه ملی حدود ۳۹ هزار نفر بازدید کردند.

معاون صنایع‌دستی مازندران میزان فروش این نمایشگاه را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

این مسئول درباره وضعیت بازدید سایر نمایشگاه‌های صنایع‌دستی مازندران مجموع ۷۳ هزار و ۶۳۸ نفر از نمایشگاه‌های استان بازدید کردند که میزان درآمد نمایشگاهی سه میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است که میزان استقبال از نمایشگاه ملی بیشتر از سایر نمایشگاه‌ها است.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: میزان غرفه‌های در روزها متغیر است و ممکن است برخی روزها به دلیل افزایش استقبال مسافران و مردم بر تعداد غرفه‌ها اضافه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز