خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبرداد:

پوشش امدادی ۲۵۰حادثه در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۵۷

از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در ۲۶اسفند۹۲ تا روز ششم فروردین امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان موفق شدند ضمن پوشش امدادی ۲۵۵حادثه به ۱۵۸۷ مصدوم خدمات موردنیاز را ارائه نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی ۲۵۵حادثه در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مهدی ولی پور افزود: از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در ۲۶اسفند۹۲ تا روز ششم فروردین امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان موفق شدند ضمن پوشش امدادی ۲۵۵حادثه به ۱۵۸۷ مصدوم خدمات موردنیاز را ارائه نمایند.

وی افزود: ارائه خدمات در مان سرپایی به ۱۳۹۶نفر، انتقال ۱۱۷مصدوم به مراکز درمانی و اسکان اضطراری ۳۱۹نفر از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان به مسافرین نوروزی بوده است.

ولی پور گفت: در فرایند اجرایی عملیاتهای مزبور ۲۹۳تیم امدادی متشکل از ۸۷۳نفر امدادگر و نجاتگر آموزش دیده و مجرب با تجهیزات کامل مشارکت داشتند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی ۵۵ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات را تدارک و تجهیز نموده است تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم نماید.

وی افزود: در طرح امداد و نجات جاده ای علاوه بر پست های ۴۳گانه ثابت و موقت، ۱۲پست سیار مجهز به موتورسیکلت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروری چندمنظوره امدادی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود ۲۰۰۰ نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و۲۰۰نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال دارند.

ولی پور گفت: امسال ۳۳دستگاه آمبولانس، ۱۰دستگاه خودروی نجات، و ۳۰دستگاه خودروی کمک دار امدادی و ۲۰دستگاه موتورسیکلت امدادی در اجرای طرح امدادونجات نوروزی بکارگیری می شوند، تا خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز