خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

مسائل فرهنگی مستلزم صرف زمان طولانی است

کد خبر : ۱۵۵۷۸۲

خوشبختانه رعایت مقررات در جامعه ما کم کم نهادینه و این امر باعثمی شود هم شهروندان و هم کسانی که بعنوان مسافر وارد استان می شوند ازامکانات به بهترین نحو استفاده کنند و سفر خوشی را تجربه کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: با توجه به مهمانپذیر بودن استان و ورود مهمانان نوروزی تا به این لحظه هیچ گونه کمبودی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی شادمان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر با بیان اینکه مسافرین در اقصی نقاط استان حضور دارند گفت: همه امکانات رفاهی برای استفاده این عزیزان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی خوب ساماندهی می شود.

وی حضور پلیس و مامورین امنیتی را پررنگ دانست و افزود: نوع برخورد این عزیزان با مسافرین بسیار اخلاقی و مطلوب گزارش شده است.

شادمان با بیان اینکه درصد ورود و اقامت در سطح استان افزایش پیدا کرده است اظهار داشت: خوشبختانه رعایت مقررات در جامعه ما کم کم نهادینه و این امر باعثمی شود هم شهروندان و هم کسانی که بعنوان مسافر وارد استان می شوند ازامکانات به بهترین نحو استفاده کنند و سفر خوشی را تجربه کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری به شعار مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ و در راستای منویات مقام رهبری، استاندار مازندران طی نامه ای به همه دستگاهها ابلاغ کرد تا نقطه نظرات تمامی صاحبنظران در حوزه فرهنگ تجمیع گردد و سال ۹۳ با رویکرد فرهنگی خاص آغاز شود.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی نمی تواند همانند پروژه های عمرانی کوتاه مدت به نتیجه برسد و مستلزم صرف زمان طولانی است اظهار داشت: هر کسی که به نحوی صاحب نظر است می تواند در حوزه فرهنگ دیدگاههای خود را اعلام کند تا با تجمیع دیدگاهها و با کارشناسی علمی بتوانیم در حوزه فرهنگ پیشرفت های قالا توجه ای داشته باشیم.

شادمان تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با ایام نوروز هیچ گونه گزارش مبنی بر هتک حرمت این ایام توسط مسافرین یا شهروندان گزارش نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز