خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مرگ سه جوان در ساحل بابلسر در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۸۳

پرونده فوت سه جوان که در یک چادر واقع در ساحل بابلسراتراق کرده بودند توسط پزشک قانونی در حال بررسی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندراندر جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: دو حادثه ای که اتفاق افتاد به حوزه انتظامی مربوط نمیشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " علیرضا یونسی " با بیان اینکه حادثه آتش سوزی نوشهر به دلیل خصومت شخصی و نزاع خانوادگی اتقاق افتاد ه است اظهار داشت: شوهر خانمی که مالک ویلا بودو مظنون اصلی این پرونده می باشد در کرج دستگیرشد تا باز جویی های اولیه انجام شود.

وی در ادامه از حادثه دیگر در بابلسر خبر داد و افزود: پرونده فوت سه جوان که در یک چادر واقع در ساحل بابلسراتراق کرده بودند توسط پزشک قانونی در حال بررسی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: علی رغم مصرف بالای مواد غذایی و سوخت در این ایام هیچ گونه گزارشی مبنی بر اینکه گردشگران در حوزه های مختلف کمبودی دارند دریافت نشده است.

یونسی با تشکر ازتمامی کارکنان در حوزه کمیته ۹ گانه و عزیزان مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در ساری و سایر شهرها بخصوص اصحاب رسانه که با پوشش بموقع اخبار با ما همراه هستند افزود: امیدواریم این ستاد در همه ایام سال آماده باش باشد تا هم شهروندان و هم مسافرین از محیطی امن لذت ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز