خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی مازندران:

احتمال بارندگی در هفته آینده در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۸۶

براساس آخرین آمار بیشینه دمای هوای امروز با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۰ درجه بالای صفر وکمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به ۹ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

مدیرکل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری گفت: شرایط جوی امروز مازندران صاف تا قسمتی ابری است

به گزارش ایلنا، نوربخش داداشی با بیان اینکه وضعیت دریا بصورت موج کوتاه و سرعت باد ۳ تا ۸ متر بر ثانیه است اظهار داشت: براساس آخرین آمار بیشینه دمای هوای امروز با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۰ درجه بالای صفر وکمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به ۹ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.

وی وضع هوای استان از آغاز هفته آینده صاف و همراه با افزایش محسوس دما و وزش بادگرم اعلام کرد و افزود: از روز یکشنبه هوای استان نیمه ابری همراه با وزش باد و از بعدازظهرابری بتدریج با بارندگی، وزش باد نسبتا شدید، کاهش دما و مواج شدن دریا همراه است.

داداشی ادامه داد: وضع هوای استان روز دوشنبه ابری همراه با بارندگی(بارش در ارتفاعات)، ورزش باد و کاهش قابل ملاحظه دما از اواخر شب با کاهش ابر پیش بینی شد.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران در روز سه شنبه صاف و آفتابی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز