خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد:

توزیع بیش از یکصد تن سیب و پرتقال در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۰۶

کار توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی در هر کیلوگرم به ترتیب ۳۳ و ۱۵ هزار ریال از ۲۵ اسفند ماه در ۹ منطقه شهرستان ساری آغاز شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: بیش از یکصد تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار نوروز ۹۳ در شهرستان ساری توزیع شده است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اسماعیل هادی نژادبا بیان این مطلب افزود: کار توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی در هر کیلوگرم به ترتیب ۳۳ و ۱۵ هزار ریال از ۲۵ اسفند ماه در ۹ منطقه شهرستان ساری آغاز شد.

وی توزیع میوه شب عید را یکی از مهمترین دلایل کاهش و تنظیم قیمت انواع میوه در بازار عنوان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از ادامه تشدید بازرسی ها ویژه نوروز ۹۳ در این شهرستان خبرداد و گفت: طرح نظارتی نظارت و پایش بازار با بکارگیری ۴۰بازرس و ۵۰ ناظر افتخاری که از اواخر ماه اسفند سال گذشته در این شهرستنا آغاز شده است تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

هادی نژاد افزود: از ابتدای سال جدید تاکنون تعداد ۲۲ واحد صنفی متخلف به اتهام گرانفروشی، درج نکردن قیمت و تقلب در کسب شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اطلاع دهند تا درکمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز