خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل:

امروزه امت ایران اسلامی با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بر سر جنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۵۰

مشکلات موجود اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب نیز با رصد دقیق این مشکلات خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش همگان در مسئله اقتصاد شده‌اند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: نگاهی به نامگذاری‌های چند ساله اخیر نشان می‌دهد مسئله اقتصاد همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های ایشان مطرح بوده است.

به گزارش ایلنا، وسیذجعفررسولی افزود: مشکلات موجود اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب نیز با رصد دقیق این مشکلات خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش همگان در مسئله اقتصاد شده‌اند.

نماینده عالی دولت در آمل اظهار کرد: همانگونه که می‌دانید، دشمنان فرهنگ و باورهای ملت ایران را نشانه گرفته‌اند و تلاش دارند با برنامه‌های منحط و سیاست‌های ناجوانمردانه ما را آماج حملات خود قرار بدهند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل بیان داشت:: طرح دو موضوع فرهنگ و اقتصاد در کنار هم در شعار امسال به نوعی مکمل یکدیگر بوده و نشان‌دهنده ارتباط این دو مؤلفه است.

رسولی ادامه داد: مسئولان می‌توانند با بسترسازی برای تحقق شعار سال و به میدان آوردن مردم، گام‌های اساسی بردارند که این مسئله باید به جد مورد توجه قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: ملت ما نیز در زمینه اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و نیز طرح‌های فرهنگی باید هم‌راستا با مسئولان عمل کند تا بهترین نتیجه عاید کشور شود.

وی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب انجام اقداماتی بزرگ در کشور می‌شود، ادامه داد: امکانات، ظرفیت‌ها، استعدادها و پتانسیل‌های بسیاری در کشور وجود دارد که با استفاده صحیح و اصولی از این منابع می‌توان تمام توطئه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و مردم باید با مشارکت یکدیگر و با عزم ملی و همت جهادی برای ارتقای سطح فرهنگی و توانمندی بیش از پیش اقتصادی ایران اسلامی تلاش کنند.

رسولی ادامه داد: امروزه امت ایران اسلامی با دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بر سر جنگ است؛ فلذا تبعیت از ولایت فقیه، تقویت و محقق شدن اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، از جمله راههای حفظ اقتدار اسلامی و مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی و هرگونه جنگ و هجمه های فرهنگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز