خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

موفقیت شهرداری ها در گرو درک صحیح از معضلات شهری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۶۵

مهمترین تضمین برای موفقیت شهرداری ها، توجه به خرد جمعی و پرهیز از دخالت دادن نظرات شخصی و حب بغض های سیاسی و اجتماعی است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت شهرداری ها در گرو مطالعات دقیق و درک صحیح از وضعیت و معضلات شهری و روش های برطرف کردن آن ها است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، " احمدعلی مقیمی " روز یکشنبه در نشست مشترک با شهردار بهشهر اظهار کرد: مهمترین تضمین برای موفقیت شهرداری ها، توجه به خرد جمعی و پرهیز از دخالت دادن نظرات شخصی و حب بغض های سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: تدوین سند جامع گردشگری و نگاه مثبت شهرداری بهشهر به روش های جذب گردشگر و توریست، می تواند نقش بسیار مهمی در سامان بخشیدن به اقتصاد بهشهر داشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: ظرفیت های بسیار مناسب بهشهر در زمینه اکوسیستم و وجود جاذبه های متعدد، زمان اقامت مسافران را افزایش خواهد داد که لازمه آن، فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای اقامت و اسکان مسافران است.

شهردار بهشهر نیز در این جلسه گفت: یکی از اولویت های اصلی شهرداری در برنامه های تدوین شده، فراهم کردن زمینه برای جذب سرمایه گذار در بخش های گوناگون از جمله بخش گردشگری است.

" حمید آزموده " اظهار کرد: در حال حاضر اجرای برخی طرح های بسیار بزرگ در بهشهر آغاز شده است که تکمیل و بهره برداری از آن ها مستلزم حمایت بیشتر مسولین شهرستانی در جذب بودجه و اعتبار است.

وی گفت: احداثپارکینگ طبقاتی، بهره برداری از کارخانه کمپوست، ساخت مسیر دوچرخه سواری در جاده دریا و چند طرح دیگر از طرف شهرداری آغاز شده است اما بودجه و اعبار کافی برای تکمیل آن ها در شهرداری وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز