خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری:

برگزاری تور رایگان گردشگری شهر ساری، ویژه مسافران فرهنگی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۸۳

در راستای ایجاد رفاه و تسهیلات بیشتر برای مسافرین نوروزی، آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اقدام به اجرای خدمات گردشگری رایگان برای مسافرین فرهنگی نموده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری برگزاری تور رایگان گردشگری شهر ساری، ویژه مسافران فرهنگی در ایام نوروز

تاکنون ۱۸ هزار نفر مسافر نوروزی در مدارس ناحیه ۲ ساری پذیرش شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، شعبان شاکری گفت: در راستای ایجاد رفاه و تسهیلات بیشتر برای مسافرین نوروزی، آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اقدام به اجرای خدمات گردشگری رایگان برای مسافرین فرهنگی نموده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری بیان داشت: این ناحیه با برگزاری تور رایگان گردشگری، ویژه مسافران فرهنگی، همه روزه علاقمندان را برای بازدید از اماکن زیارتی، تاریخی و تفریحی این شهر همراهی می کند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۵۵ هزار نفر روز در مدارس این ناحیه پذیرش شده که از این تعداد بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده فرهنگی و ۵۸۰ خانواده غیر فرهنگی بودند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری با اشاره به این که روز گذشته ۲ هزار و ۴۵۰ نفر در قالب ۲۶۵ خانواده در ستاد اسکان پذیرش شدند افزود: از ابتدای پذیرش مسافران در ستاد اسکان ۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر اسکان داده شدند.

شاکری یادآور شد: برگزاری تور یک روزه ساری گردی نیز از جمله خدماتی است که امسال برای اولین بار شهرداری ساری اقدام به برگزاری آن نموده و مسافران می توانند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از آن استفاده نموده و به طور رایگان از آثار باستانی و جاذبه های طبیعی شهرستان ساری دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز