خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبرداد:

سرنشینان خودرو ۵۰ درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۰۷

بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته های تصادفات نوروزی امسال در استان به ۳۶ نفر(۲۲مرد و ما بقی زن) رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از فوتی های تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی سرنشین هستند گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز پزشکی قانونی مازندران جمع کشته های تصادفات نوروزی امسال در استان به ۳۶ نفر(۲۲مرد و ما بقی زن) رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی وضعیت کشته شدگان تصادفات رانندگی را ۵۰ درصد سرنشین، راننده و موتور سوار هر کدام ۱۴ درصد و عابرین ۲۲ درصد اعلام کرد افزود: آمار جمع آوری شده از کشته های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۲تا۱۰فروردین امسال است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه آمار ذکر شده از تلفات قطعی نمی باشد بلکه آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع آوری شده و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادثرانندگی نوروزی که در بیمارستان ها بستری هستند آمار قطعی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می شود.

عباسی با اشاره به اینکه بیشترین فوتی درتاریخ های ۲۷ اسفند و ۸ فروردین با پنج(۵) مورد رخ داد افزود: بر اساس آمار شهرستان های آمل با ۱۳مورد، نور، ساری هر کدام با ۴موردو چالوس، عباس آباد، بابل هر کدام ۳مورد و نوشهربا ۲موردبیشترین و شهرهای قائمشهر، تنکابن، نکا، گلوگاه هر کدام یک مورد کمترین فوتی در آن ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز