خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کاهش ۲۳ درصدی حوادثرانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۳۸

از آغاز طرح ویژه ترافیکی و انتظامی ایام تعطیلات نوروز در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری، برابر آمارها میزان کشفیات سرقت در سطح استان از رشد ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش ۲۳ درصدی حوادثرانندگی در تعطیلات نوروز امسال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سردار «مسعود جعفری نسب» با اعلام این خبر افزود: از آغاز طرح ویژه ترافیکی و انتظامی ایام تعطیلات نوروز در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری، برابر آمار‌ها میزان کشفیات سرقت در سطح استان از رشد ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط میزان وقوع سرقت در ایام تعطیلات نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش ۴۰ درصدی جرایم خشن به ویژه وقوع قتل در استان خبر داد و افزود: همچنین در ایام تعطیلات نوروز با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر، بیش از ۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار «جعفری نسب» با اشاره به اقدامات و تمهیدات ویژه ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز در شهر‌ها و محورهای مواصلاتی استان از کاهش ۲۳ درصدی حوادثرانندگی خبر داد.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی حوادثرانندگی منجر به فوت در ایام نوروز امسال، افزود: میزان تلفات حوادثرانندگی نیز ۷درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان به ویژه منطقه ترک محله ساری قبل از شروع سال جدید، از اجرای طرح ویژه ترافیکی و انتظامی از ۲۰ فروردین ماه در سه شهرستان «قائم شهر، بابل و چالوس» خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز