خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران خبرداد:

آمادگی دستگاه های استان برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۱۰

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران از آمادگی فنی و پشتیبانی دستگاه های اجرایی استان جهت ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی خبر داد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران از آمادگی فنی و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان جهت ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، ابوذر قربانی در گفتگویی با اشاره به شروع فرآیند ثبت نام اینترنتی متقاضیان دریافت یارانه نقدی از بیستم فروردین، بیان داشت: برای تسهیل در کار مردم و سهولت ثبت نام، ضروری ست تا همه دستگاه‌های ذی ربط با تقویت زیرساخت انفورماتیک خود، آمادگی کامل داشته باشند.

وی افزود: دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری نیز به عنوان ناظر و هماهنگ کننده ثبت نام اینترنتی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، وظیفه سنگینی به عهده دارد.

قربانی تصریح کرد: بر همین اساس طی نامه‌های جداگانه به مدیرعامل شرکت مخابرات، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، پست و مدیر امور شعب پست بانک استان خواستار آمادگی کامل درامورفنی، زیرساختی و پشتیبانی لازم جهت ارائه سرویس به متقاضیان ثبت نام یارانه‌ها، حتی در ایام تعطیل شدیم.

قربانی، دبیر کارگروه پیشخوان دولت در استان ادامه داد: هم چنین طی نامه دیگری به رییس کانون پیشخوان دولت استان، ابلاغ نمودیم که تمامی دفا‌تر پیشخوان آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به متقاضیان ثبت نام دارا بوده و حضوری فعال و مستمر در این ایام داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز