خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون امور عمرانی استانداری مازندران؛

مدیر کل جدید روستایی و امور شوراهای مازندران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۴۱

طی مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری مازندران، مدیر کل جدید روستایی و امور شوراهای استانداری مازندران معرفی شد.

طی مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری مازندران، جمعی از مدیران کل ستادی و همکاران اداره کل روستایی مازندران مدیر کل جدید روستایی و امور شوراهای استانداری مازندران معرفی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم نبیان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: خدمت رسانی به مردم مظلوم روستا‌ها که ولایتمدارند و در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال دارند افتخاری بزرگ است.

وی افزود همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ را در روستا‌ها جاری و ساری نمائیم و این به عزم جدی نیاز دارد.

نبیان تاکید کرد: اختصاص قریب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های مازندران در سال ۹۲ بیانگر توجه جدی دولت به روستاهاست.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران خواستار تلاش و همت مضاعف برای خدمت به مردم عزیز روستا‌ها شد و از زحمات آزادی کناری در مسئولیت اداره کل روستایی استانداری مازندران تقدیر و تشکر نمود و جان الله عبدی را به عنوان مدیر کل جدید این حوزه معرفی کرد.

در این مراسم عبدی مدیر کل جدید دفتر امور روستایی و شورا‌ها ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار مازندران و معاون امور عمرانی، نظارت جدی بر عملکرد دهیاری‌ها، مدیریت پسماند روستایی، تقویت دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها، شناسایی توانمندیهای اقتصادی و اشتغال در روستا‌ها، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، ارتقاء سطح آگاهی دهیاری‌ها، مشارکت مردم در امور عمرانی روستا‌ها و برنامه محور کردن دهیاری‌ها و تلاش برای افزایش اعتبار دهیاری‌ها را از جمله اولویت‌ها و سیاستهای راهبری بر‌ای فعالیت در این اداره کل اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز