خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور خبرداد:

راه اندازی هشتمین آزمایشگاه دانش‌آموزی نانو کشور در شهرستان نور

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۴۴

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور از راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه‌ تخصصی دانش‌آموزی فناوری نانو در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر نور خبر داد.

سید مصطفی حسینی از راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه‌ تخصصی دانش‌آموزی فناوری نانو در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر نور خبر داد.

به گزارش ایلنا از نور، سید مصطفی حسینی از راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه‌ تخصصی دانش‌آموزی فناوری نانو در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر نور خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش نور بیان داشت: سه دستگاه آموزشی دستگاه انفجار الکتریکی سیم برای تولید نانوکلوئید فلزی، اسپاترینگ رومیزی و دستگاه الکتروریسی تا پایان سال ۱۳۹۲ تحویل پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان نور شد.

وی افزود: برنامه تجهیز آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی فناوری نانو با همکاری وزارت آموزش و پرورش و ستاد توسعه فناوری نانو با هدف آموزش عملی فناوری ‌نانو، هدایت و سازمان‌دهی فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانش‌آموزان و تقویت احساس خودباوری ملی در دانش‌آموزان با تجهیز این آزمایشگاه‌ها به تجهیزات داخلی فناوری نانو از ابتدای سال ۱۳۹۱ آغاز شده است.

حسینی اظهار داشت: تاکنون ۷ آزمایشگاه در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان و همدان با اختصاص یک سوم اعتبار از سوی ستاد توسعه فناوری نانو و دو سوم آن از سوی آموزش و پرورش، راه‌اندازی شده است و آزمایشگاه نانو شهرستان نور جز هشتمین آزمایشگاه کشور است.

شایان ذکر است در اردیبهشت سال جاری در شهرستان نور آزمایشگاه دانش‌آموزی نانو افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز