خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اعلام کرد:

پایان فروردین، آخرین فرصت برای دریافت سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۹۰

شهروندان استان مازندران مشمول طرح سبد کالا که تا کنون موفق به دریافت سبد کالای سال ۹۲ خود نشدند تا پایان فروردین ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به مراکز توزیع معرفی شده نسبت به دریافت سبد کالایی اختصاص یافته خود اقدام نمایند.

شهروندان استان مازندران مشمول طرح سبد کالا که تا کنون موفق به دریافت سبد کالای سال ۹۲ خود نشدند تا پایان فروردین ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به مراکز توزیع معرفی شده نسبت به دریافت سبد کالایی اختصاص یافته خود اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: سرپرستان خانوارهای مشمول دریافت سبد کالا می‌بایست کارت ملی و کارت بانکی دریافت یارانه خود را به شبکه‌های توزیع یا فروشگاههای منتخب در سطح استان ارائه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به کالاهای مشمول طرح سبد کالایی گفت: ۱۰ کیلو برنج، ۲ بطری روغن مایع ۸۱۰ گرمی، ۲ بسته پنیر ۴۰۰ گرمی، یک شانه تخم مرغ و ۴ کیلوگرم مرغ منجمد سبد کالایی اختصاص یافته را شامل می‌شود.

محمد‌پور تصریح کرد: شهروندان جهت دریافت اطلاعات کافی و یا ارائه شکایات از طریق سامانه خبری ۱۲۴ می‌توانند اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز