خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران عنوان کرد؛

برخورد پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی سواحل در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۲۸

برخورد با بدپوششی و ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی، سگ گردانی، تردد وسایل نقلیه غیرمجاز در سواحل و ساماندهی شهرک های ساحلی از برنامه های ویژه پلیس است.

فرمانده انتظامی استان مازندران از طرح ویژه پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل دریا خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مسعود جعفری نسب» فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع فرماندهان و مسولان انتظامی استان و شهرستان‌های تابعه، با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: نهاد‌های فرهنگی باید در حل مشکلات فرهنگی جامعه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و ضدفرهنگی و تقویت فرهنگ حجاب در جامعه نوعی جهاد فرهنگی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران مدیریت جهادی را نیازمند تفکر جهادی دانست و خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران فرهنگ عمومی جامعه به حد مطلوبی ارتقاء یافت.

وی درادامه تنها راه رسیدن به صراط مستقیم را توسل به ائمه معصومین برشمرد و اظهار داشت: قرار گرفتن در این مسیر ما را به سوی انسانیت سوق می‌دهد و خروج ازاین مسیر نیز موجب سقوط در فساد و تباهی می‌شود.

سردار جعفری نسب در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد خوب استان در برقراری نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز، از اقدامات و فعالیت‌های همه همکاران تقدیر کرد و افزود: برای ارزیابی عملکرد رده‌ها نمایشگاه دستاوردهای انتظامی استان در هفته آتی در ستاد انتظامی استان برپا خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه این نشست با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و آغاز سفرهای تابستانی مسافران، بر ضرورت اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در شهرستان‌ها و شهرک‌های ساحلی استان تاکید کرد.

وی از برخورد جدی پلیس با ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل دریا خبر داد و افزود: اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای اطلاع رسانی و آموزش همگانی اولویت کار پلیس در سواحل دریاست و پلیس با هماهنگی قضایی با هرگونه ناهنجاری‌ها برابر قانون رفتار خواهد کرد.

جعفری نسب برخورد با بدپوششی و ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی، برخورد با سگ گردانی، جلوگیری از تردد وسایل نقلیه غیرمجاز در سواحل و ساماندهی شهرک‌های ساحلی را از برنامه‌های ویژه پلیس در این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از راه اندازی قرارگاه ساحلی در ۱۲۶ نقطه از سواحل استان و راه اندازی چندین طرح جدید خبر داد وافزود: ماموریت قرارگاه‌های ساحلی نظارت و مدیریت بر اجرای طرح‌های سالمسازی دریاست.

سردار جعفری نسب همچنین بر استفاده از ظرفیت نیروی مقاومت بسیج در راستای اجرای طرح در سواحل دریا تاکید کرد و افزود: پلیس راه و پلیس راهور نیز با اتخاذ تمهیدات ویژه ضمن کنترل محورهای مواصلاتی نسبت به نظارت و کنترل محور‌ها و شهرک‌های ساحلی اقدام می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز