خبرگزاری کار ایران

قائم مقام ستاد بزرگداشت مقام معلم مازندران خبر داد:

در هفته معلم از ۳۰ معلم نمونه استانی و کشوری تجلیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۸۵

در طرح انتخاب معلمان نمونه تعداد ۵ هزار و ۸۹ فقره از مدارک معلمان منتخب در سطح مدارس استان توسط هیأت داوران و ناظران مدارس بررسی گردید.

عبدالله یزدانی دبیر عربی ناحیه ۱ساری و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات عرب به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عممی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی گفت: در طرح انتخاب معلمان نمونه تعداد ۵ هزار و ۸۹ فقره از مدارک معلمان منتخب در سطح مدارس استان توسط هیأت داوران و ناظران مدارس بررسی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران بیان داشت: تعداد ۲ هزار و ۶۴۸ فقره از این مدارک به سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق راه یافته که پس از بررسی آن، تعداد ۶۶۲ نفر به عنوان نمونه های شهرستانی و منطقه ای انتخاب شده اند.

قائم مقام ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با بیان این که امسال از ۳۰ معلم نمونه استانی و کشوری تجلیل می شود افزود: پس از بررسی ۴۵۷ فقره مدارک و اسناد منتخبان در مرحله استانی و کشوری توسط هیأت داوران و ناظران استان ۲۹ نفر حائزین بالاترین امتیاز به عنوان نمونه های استانی از بیست و هفت گروه درسی انتخاب شدند.

قاسمی با بیان این که یک نفر از همکاران فرهنگی استان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد تصریح کرد: عبدالله یزدانی دبیر عربی ناحیه ۱ساری و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات عرب به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز