خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۲ صورت گرفت؛

افزایش ۵۳ میلیون دلاری صادرات استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۱۹

دردوازده ماهه سال ۱۳۹۲ مقدار دو میلیون و ۵۰۶ هزار تن صادرات به ارزش ۴۵۸ میلیون دلار از مازندران به کشورهای هدف صورت گرفت.

در دوازده ماهه سال ۱۳۹۲ مقدار دو میلیون و ۵۰۶ هزار تن صادرات به ارزش ۴۵۸ میلیون دلار از مازندران به کشورهای هدف صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد محمد‌پور عمران با بیان این مطلب اظهار داشت: انواع مواد غذایی(بیسکوئیت، پوره، نوشابه و آب معدنی، رب گوجه فرنگی، آب میوه و کنسانتره و…) سیمان، محصولات کشاورزی(مرکبات، کیوی، گل و گیاه و…) انواع مواد معدنی، مصالح ساختمانی، مصنوعات چوبی و… در سبد صادراتی استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی صادراتی در دوازده ماهه سال ۹۲ رقم ۲۸۶ میلیون دلار بوده تصریح کرد: با توجه به صادرات ۴۵۸ میلیون دلاری، میزان ۱۶۰ درصد اهداف این بخش محقق شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به افزایش ۵۳ میلیون دلاری صادرات استان در سال ۹۲ افزود: صادرات استان در طی دوازده ماه سال ۹۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل آن از لحاظ وزنی ۸ درصد و از لحاظ ارزشی ۱۳ درصد رشد داشته است.

محمد‌پور عمران کشورهای عراق، روسیه، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، افغانستان، ویتنام، هنگ کنگ، مالزی، امارات، ترکیه، چین، ژاپن و… را کشورهای صادراتی استان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز