خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

تولید ۴۱۳ میلیون قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۳۹

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از تولید بیش از ۴۱۳ میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی درجه یک در کارخانجات جوجه کشی استان در سال گذشته خبر داد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از تولید بیش از ۴۱۳ میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی درجه یک در کارخانجات جوجه کشی استان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: از این مقدار ۲۷۷ میلیون قطعه مربوط به مزارع مرغ مادر استان بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین نگهدار، از تولید بیش از ۴۱۳ میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی در کارخانجات جوجه کشی استان در سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه مازندران با دارا بودن ۱۹۲ واحد پرورش مرغ مادر ۳۱ درصد جوجه یک‌روزه گوشتی کشور را تولید کرده است گفت: ۲ هزار و ۸۶ واحد مرغ گوشتی مازندران نیز با تولید بالغ بر ۱۱ درصد تولید گوشت مرغ کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی مازندران ادامه داد: میزان جوجه ریزی سال گذشته در استان بالغ بر ۱۱۲ میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی در واحدهای تولیدی استان بوده که از این میزان بالغ بر ۲۰۸ هزار تن گوشت مرغ با ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال تولید شده است.
نگهدار خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت ۳ میلیون نفری مازندران و معرفی سرانه ۲۶ کیلوگرم، مقدار ۷۸ هزار تن گوشت تولیدی مرغ به مصرف شهروندان استان رسیده و ۱۳۰ هزار تن به استان‌های تهران و خراسان رضوی ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز