خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

سال ۹۳ سال خوبی برای تولید، صنعت و کارگران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۵۴

هزینه تمام شده ایجاد یک شغل در بخش تعاون بسیار پایین تر از دیگر بخش های اقتصادی است و این مهم، ضرورت توجه به این بخش را نشان می دهد.

جشن اولین نشاء برنج استان مازندران صبح امروز با حضور " علی بابایی کارنامی " مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، نورزاد فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولین شهرستانی و کشاورزان شرق استان در محل شرکت تعاونی عطر برنج اشرف رستمکلای بهشهر برگزار گردید.

به گزارش " ایلنا "، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم گفت: قیمت تمام شده ایجاد یک شغل در بخش تعاون بسیار پایین تر از بخش های دیگر می باشد و این مهم، ضرورت توجه بیش از پیش به این بخش را نشان می دهد.

وی افزود: بخش تعاون یکی از راههای مهم رسیدن به پیشرفت مطلوب در همه شاخص هاست.

بابایی کارنامی خاطر نشان ساخت که سال ۹۳ به لحاظ اقتصادی خوب پیش بینی می شود و در ادامه افزود: دولت برنامه های متعددی در سال اقتصاد و فرهنگ دارد که مهمترین آنها اعطای تسهیلات برای سرمایه در گردش بنگاههای اقتصادی ازمحل صندوق توسعه ملی می باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: با این همه ظرفیت های خدادادی؛ وجود فارغ التحصیلان بیکار با گرایش کشاورزی در استان بی معناس.

وی افزود: جوانان می توانند با تشکیل تعاونی های کشاورزی مشکل اشتغال خود را حل کنند؛ البته تأسیس شرکت تعاونی عطر برنج اشرف در شهر رستمکلا این ادعا را اثبات می کند.

وی تصریح کرد: می توانیم با کار گروهی و استفاده از تجارب گذشته و دانش امروزی اقدامات موثری در جهت ریشه کن کردن معضل بیکاری انجام دهیم.

علی بابایی کارنامی در ادامه افزود: پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای توسعه بیش از پیش این منطقه، تشکیل تعاونی های فراگیر است.

وی در پایان سخنان خود به اهمیت توجه به فاز دوم هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و افزود: انصراف از دریافت یارانه توسط کسانی که از توانایی مالی مناسب برخوردار هستند، بهبود زیرساختهای اساسی کشور از قبیل سلامت را در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز