خبرگزاری کار ایران

نوروز امسال؛

بیش از ۴ هزار بیمار در اورژانس بیمارستان امام(ره) ساری پذیرفته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۴۴

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری گفت: از از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۱۶ فروردین امسال در مجموع ۴ هزار و ۳۷۲ بیمار در اورژانس این بیمارستان پذیرفته شدند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری گفت: از ۲۹ اسفند ۹۲ تا ۱۶ فروردین امسال در مجموع ۴ هزار و ۳۷۲ بیمار در اورژانس این بیمارستان پذیرفته شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمدحسین کریمی نسب ضمن اشاره به بستری شدن یکهزار و ۲۷۶ بیمار در بخشهای مختلف بیمارستان افزود: از مجموع بیماران بستری شده در این ایام، ۲۶۴ بیمار ناشی از تصادفی بودند.

وی، از انجام ۲۲۱ مورد جراحی غیر سزارین در این مرکز در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: بیشترین جراحی در روز هشتم فروردین با ۱۴ مورد گزارش شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری، ادامه داد: بیشترین موارد پذیرش بیمار تصادفی در این مرکز مربوط به روز ۱۴ فروردین با ۴۴ مورد بوده است.

کریمی نسب، به انجام ۱۰۸ زایمان در این بیمارستان طی ۱۷روز اول فروردین ماه اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۵۶ بیمار نیز از سایر مراکز درمانی در این بیمارستان پذیرش شد.

وی، ادامه داد: در مجموع ۱۵۳ مسافر در این بیمارستان ویزیت شدند که از این تعداد ۳۷ نفر در بخشهای مختلف بستری شدند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری، تعداد فوتی ناشی از تصادف را ۴ مورد عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز