خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

در هفته کارگر چهره‌های شاخص کار و تولید و مفاخر کاری در استان مازندران معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۰۸

در یکی از روزهای این هفته از تعدادی از کارگران و گروه کار نمونه تجلیل و لوح تقدیر و جوایز ویژه به آنان اهدا خواهد شد، زیرا بهترین افرادی که می‌توانند شعار امسال و فرموده مقام معظم رهبری را اجرایی کنند، قشر کارگر جامعه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کارگران از تمام ظرفیت‌های خود برای شکوفایی اصل نظام بهره برده‌اند.

به گزارش ایلنا از ساری، صبح امروز دوشنبه علی بابایی کارنامی در نشست واحد بسیج کارگری استان با اعضای بزرگداشت ستاد هفته کارگر که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با تشریح برنامه‌های هفته کارگر در مازندران اظهار داشت: همه مسئولین اجرایی بزرگداشت هفته کار و کارگر باید از برنامه‌های ستاد بزرگداشت تبعیت نمایند.

وی افزود: بزرگداشت هفته کارگر تنها جزئی از پاسداشت مقام کارگر است، زیرا کارگران نقش ارزنده‌ای در نظام داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از حضور هزاران نفر کارگر و گروه کار نمونه در مراسم هفته کارگر سال جاری خبر داد و گفت: در یکی از روزهای این هفته از تعدادی از کارگران و گروه کار نمونه تجلیل و لوح تقدیر و جوایز ویژه به آنان اهدا خواهد شد، زیرا بهترین افرادی که می‌توانند شعار امسال و فرموده مقام معظم رهبری را اجرایی کنند، قشر کارگر جامعه هستند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه تقویت سه جانبه‌گرایی بین کارگران، کارفرمایان و دولت از برنامه‌های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود، یادآور شد: ستاد برگزاری هفته کارگر و شناسایی چهره‌های کار و تولید و مفاخر کاری در استان مازندران نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران افزود: اعضای این ستاد علاوه بر شناسایی کارگران نمونه واحدهای تولیدی، تلاشگران نمونه در عرصه‌های مختلف را شناسایی می‌کنند و در زمینه هماهنگی برای برگزاری نشست سه جانبه گرایی برنامه‌ریزی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز