خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه بررسی و تحلیل محتوا آموزش و پرورش مازندران:

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۲۷

رئیس گروه بررسی و تحلیل محتوا آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در مازندران خبرداد.

مازندران در سال گذشته با ارسال ۶ هزار و ۷۴۹ اثر از فرهنگیان و دانش آموزان استان به دبیرخانه جشنواره مقام دوم کشوری کسب شد.

به گزارش ایلنا از ساری، یونسی رئیس گروه تحلیل محتوا این اداره کل گفت: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با ظهور عصر اطلاعات، ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، امروز نظام آموزشی کشور نیازمند فناوری است که به عنوان ابزار قوی در در خدمت تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد و قابل عرضه و فراگیر باشد.

وی افزود: در این راستا، جهت ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و توسعه توانمندی‌های معلمان و دانش آموزان و همچنین ترغیب آن‌ها به استفاده از محتوای الکترونیکی در آموزش، این جشنواره در سطح استان برگزار می‌شود.

یونسی با بیان اینکه در سال گذشته با ارسال ۶ هزار و ۷۴۹ اثر از فرهنگیان و دانش آموزان مازندران به دبیرخانه جشنواره مقام دوم کشوری کسب شد تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ هزار اثر محتوای الکترونیکی تولید شود.

رئیس گروه بررسی و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند تاپنجم اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه جشنواره استان ارسال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز