خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

سیستم پایش تصویری در همه شهرستان های مازندران نصب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۶۶

به منظور ایجاد امنیت شهروندان، کاهش بار جسمی و روانی سنگین از نیروی انتظامی و ایجاد ناامنی برای متخلفان و قانون شکنان، سامانه پایش تصویری در همه شهرستان های مازندران نصب خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: به منظور ایجاد امنیت شهروندان، کاهش بار جسمی و روانی سنگین از نیروی انتظامی و ایجاد ناامنی برای متخلفان و قانون شکنان، سامانه پایش تصویری در همه شهرستان‌های مازندران نصب خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در نخستین همایش پایش تصویری شهرهای استان که با حضور فرمانداران و شهرداران برگزار شد، بیان داشت: ضروری‌ترین و اصلیترین اولویت امنیتی مازندران در سال جاری، نصب این سامانه در همه شهرهاست.

وی با بیان اینکه همه ابزار برای عملیاتی شدن این طرح و نصب دوربین‌ها فراهم است، افزود: فرمانداران ظرف مدت یک ماه بودجه مورد نظر را از امکانات شهرستانی فراهم کنند و نسبت به نصب این سامانه اقدام نمایند.

یونسی تصریح کرد: استانداری، نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، سپاه استان، شهرداری‌ها و مرکز کنترل ترافیک از خدمات این سیستم بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران نیز در این همایش بیان داشت: سامانه پایش تصویری با نصب ۳۳۳ دوربین در ۲۲ شهرستان مازندران اجرا می‌شود.

رضا عنایتی با اشاره به اینکه نصب سیستم پایش تصویری استان طی ۴ مرحله انجام می‌شود، گفت: تجهیز سطح معابر و میادین شهری، تجهیز مدخل‌های ورودی و خروجی به سامانه کنترل تردد، ایجاد ساز و کارهای دوربین و ایجاد مرکز مانیتورینگ و دادن لینک به مراکز مورد نیاز، مراحل اجرای این کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز