خبرگزاری کار ایران

برای پنجمین سال متوالی صورت گرفت؛

افتخارآفرینی دانش آموز مازندرانی در مسابقه نقاشی سازمان جهانی بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۲۹

مهلا قدیمی از قائم شهر در مسابقه بین المللی نقاشی سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۱۴ رتبه دوم را بدست آورد.

مهلا قدیمی از قائم شهر در مسابقه بین المللی نقاشی سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۱۴ رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی قاسمی گفت: دانش آموز مازندرانی موفق به کسب رتبه دوم جهانی در مسابقه نقاشی با محوریت شعار سازمان جهانی بهداشت شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه امسال برای پنجمین سال متوالیست که دانش آموزان مازندرانی در این مسابقه افتخار کسب می‌نمایند بیان داشت: مسابقه نقاشی هر ساله در راستای توجیه و تفهیم شعار جهانی بهداشت در روز جهانی سلامت ویژه سنین ۸ تا ۱۸ سال با محوریت شعار سال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز مسابقه بین المللی نقاشی سازمان جهانی بهداشت با محوریت شعار این سازمان در سال ۲۰۱۴ میلادی باعنوان «بیماری‌های ناقلین» برگزار شد.

وی افزود: مسابقه نقاشی روز جهانی سلامت که فروردین ماه امسال در دفتر منطقه‌ای سازمان واقع در قاهره مصر برگزار شد، در میان شرکت کنندگان از کشورهای منطقه مدیترانه شرقی، اثر مهلا قدیمی دانش آموز پایه سوم دوره اول متوسطه مدرسه دین و دانش روستای جمنان قائمشهر رتبه دوم، را بدست آورد که در روز جهانی بهداشت از وی تقدیر شد.

قاسمی یادآور شد: در سال گذشته همتا یزدانی امیری و درسال ۹۱ این دانش آموز به اتفاق برادرش هادی یزدانی امیری در نیز در مسابقه موفق به کسب رتبه اول و دوم جهانی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز