خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبرداد:

دستگیری سارقان گاوصندوق‌های شمال کشور در بابل

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۱۱

با درایت پلیس آگاهی شهرستان بابل استان مازندران، باند حرفه ای سرقت از گاوصندوق های منازل در شمال کشور منهدم شد.

با درایت پلیس آگاهی شهرستان بابل استان مازندران، باند حرفه‌ای سرقت از گاوصندوق‌های منازل در شمال کشور منهدم شد.

به گزارش ایلنا از بابل به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی فقیه عبدالهی» فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاوصندوق از چندین منزل مسکونی در سطح استان مازندران و قرار گرفتن موضوع در دستور کار یگانهای انتظامی استان، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: کارآگاهان با بکارگیری منابع اطلاعاتی خود موفق شدند یکی از سارقان که ساکن استان تهران بود را شناسایی و دستگیر کنند.

فقیه عبدالهی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به سرقت گاوصندوق با همدستی ۶ نفر از اعضای این باند سرقت به نام‌های «الف – الف»، «م – ج»، «ع – الف»، «م - م» و دو زن با نامهای «س - م» و «ف – پ» اعتراف کرد.

وی افزود: سایر همدستان متهم که در یکی از پلاژهای شهرستان بابلسر ساکن شده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های بابل و بابلسر دستگیر شدند.

به گفته وی مته‌مان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت گاوصندوق در استان‌های مازندران، تهران، اردبیل و گیلان اعتراف کردند.

فقیه عبدالهی در خاتمه گفت: متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند با شناسایی منازل خالی از سکنه و منازلی که صاحبان آن برای مدتی از منزل خارج می‌شدند اقدام به سرقت از آن می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز