خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی مازندران درجمع نمازگزاران ساروی تاکید کرد:

باید برند‌ها و نشان‌های تجاری واحدهای تولیدی احیا شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۱۷

در دین ما کار به عنوان بالاترین عبادت در نظر گرفته شده است و منشوری که درتبع کارحلال توصیه شده، نشات گرفته از کارو تلاش کارگر است.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی گفت: در دین ما کار به عنوان بالاترین عبادت در نظر گرفته شده است و منشوری که درتبع کارحلال توصیه شده، نشات گرفته از کارو تلاش کارگر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی کارنامی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ساروی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال و ارتقای وضعیت افراد شاغل است، افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ریزی‌های خود را معطوف به تامین همین دغدغه کرده است.

بابایی همچنین بر ضرورت احیای تعاونی‌ها به خصوص تعاونی‌های کارگر ی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: باید برند‌ها و نشان‌های تجاری که حاصل کار و کوشش کارگران ایرانی است احیا شوند.

وی افزود: اگر می خواهیم در جهت تحقق سند ۱۴۰۴ گام برداریم و رتبه اول منطقه شویم باید ارزش و جایگاه کارگران را بشناسیم و این افراد را در مقابل بسیاری از منصب ها رد نکنیم.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی با بیان اینکه در استان مازندران ۵۶۰ هزار نفر از کارگران بیمه شده اند، گفت: ۲۳ هزار کارگر نیز از مزایای قانونی سخت و زیان آور استفاده کردند.

بابایی کارنامی همچنین با انتقاد از افزایش فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: متاسفانه فارغ التحصیلان فکر می کنند که بخاطر مدرکی که دارند پشت میز بنشینند و عزت و شرف در پست ها دولتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۶۳ هزار کارگر فصلی می توانند از این فرصت قانونی استفاده کنند، افزود: با حمایت دولت ۲۵ هزار نفر از این کارگران نیز بیمه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز