خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفا مازندران:

ظرفیت منابع تامین آب مازندران کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۷۴

با کاهش ۲۷ درصدی بارندگی در مازندران ظرفیت منابع تامین آب چاه‌ها و سفره‌های زیرزمینی کاهش جدی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: با کاهش ۲۷ درصدی بارندگی در مازندران ظرفیت منابع تامین آب چاه‌ها و سفره‌های زیرزمینی کاهش جدی داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری، ذبیح‌الله ذاکری در نشست با فرمانداران شهرستان‌های نور، محمودآباد و سوادکوه شمالی اظهار داشت: با کاهش ۲۷ درصدی بارندگی در مازندران ظرفیت منابع تامین آب چاه‌ها و سفره‌های زیرزمینی کاهش جدی داشته است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد آب شرب استان از طریق چاه‌ها و منابع زیرزمینی تامین می‌شود شاهد کاهش ظرفیت تامین آب هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران تصریح کرد: از لحاظ تامین آب آشامیدنی در بیشتر شهرهای استان در نقطه سر به سر قرار داریم و نیاز است مسولان امر همت کنند تا آب پایدار از طریق سد‌ها تامین شود.

ذاکری خاطرنشان کرد: در صورت اختصاص اعتبار مدیریت بحران چند دستگاه دیزل ژنراتور برای تاسیسات غرب استان خریداری می‌شود.

فرمانداران شهرستان‌های نور، محمودآباد و سوادکوه شمالی نیز در این نشست به نقش حیاتی آب در زندگی مردم اشاره کردند و یادآور شدند: با توجه به جمعیت، وسعت و گردشگرپذیر بودن مازندران باید نگاه ویژه‌ای به بخش آب استان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز