خبرگزاری کار ایران

در هفته سلامت؛

نمایشگاه سلامت در بهشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۰۵

امسال هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «یک عمر سلامتی با خود مراقبتی» برگزار می‌شود. / روزانه نیم ساعت ورزش در دستور کار همه آحاد جامعه قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه سلامت و صنایع غذایی و بهداشتی طی هفته سلامت در این شهرستان گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های مختلف صنایع غذایی بهشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدتقی صالح طبری ضمن اشاره به اینکه این نمایشگاه در۱۴ غرفه مختلف صنایع غذایی شامل لبنیات و انواع محصولات غذایی برگزار شد، افزود: نمایشگاه سلامت و صنایع غذایی و بهداشتی نقش مهمی در معرفی مواد غذایی تولیدی شهرستان دارد.

وی، اظهارداشت: امسال هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «یک عمر سلامتی با خود مراقبتی» برگزار می‌شود که در طول هفته با بیش از ۲۰ عنوان برنامه در جهت نهادینه کردن فرهنگ خودمراقبتی برنامه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خود مراقبتی به معنای کسب مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی از راه مطالعه در امور پزشکی، رعایت موارد بهداشتی، تغذیه و ورزش است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

صالح طبری بر توجه به ورزش روزانه تاکید و تصریح کرد: روزانه نیم ساعت ورزش در دستور کار همه آحاد جامعه قرار گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بهشهر با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت در بهشهر افزود: زنگ سلامت، همایش زن محور خانواده، افتتاح نمایشگاه سلامت، برگزاری کارناوال بهداشتی دانش آموزی، همایش پیاده روی خانوادگی، کلنگ زنی خانه بهداشت، عیادت از جانبازان، برپایی چادر اطلاع رسانی، توزیع بروشور اطلاع رسانی از جمله برنامه‌های محوری هفته سلامت دراین شهرستان بوده است.

صالح طبری در پایان با اشاره به پلمپ ۲ کارگاه غیر مجاز در ابتدای سال ۹۳ افزود: مردم بهشهر اطمینان داشته باشند که مواد غذایی تولید شده در شهرستان بهشهر از سلامت بالایی برخوردار است و شهروندان می‌توانند از این مواد غذایی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز